Key Performance Indicators, ook wel KPI’s genoemd, zijn indicatoren (variabelen of maatstaven) om prestaties van een organisatie te analyseren en inzichtelijk te maken. Als intern doelen zijn afgesproken, kan middels een KPI-onderzoek worden gecontroleerd en beoordeeld of de afgesproken doelstellingen worden waargemaakt. Vervolgens kan met het resultaat van het onderzoek de gekozen strategie worden aangepast of bijgestuurd. Right Marktonderzoek heeft ruim 30 jaar ervaring met onderzoek waarbij Key Performance Indicatoren centraal staan.
Meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op voor een kennismakingsgesprek, incompany presentatie of offerte. Maak kennis met de ervaring van Right Marktonderzoek.
Bekijk ook onderstaande modellen en methoden waarmee Right Marktonderzoek tevredenheid inzichtelijk maakt.
Een KPI-onderzoek levert een bron van informatie op. Wij hebben diverse visuele weergaven ontwikkeld, die de prestaties helder en bondig in beeld brengen. Zo kunnen de belangrijkste KPI’s in een oogopslag worden bekeken, zonder dat een dik rapport doorgeworsteld hoeft te worden. Naast samenvattende figuren, worden ook de achterliggende resultaten weergegeven om meer verdieping te verkrijgen. Wij hanteren verschillende rapportagevormen waaronder PowerPoint-rapportages, online dashboards, infographics en incompany presentaties.
Meer weten over onze rapportagevormen? Klik op onderstaande button.
Wilt u geheel vrijblijvend een offerte aanvragen? Neem gerust contact met ons op.
OfferteMeer weten over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op voor een kennismakingsgesprek, incompany presentatie of offerte. Maak kennis met de ervaring van Right Marktonderzoek.