Imago onderzoek
Right heeft al ruim 3 decennia ervaring in imago onderzoek
Experts in imago onderzoek
De perceptie van uw producten of diensten is onlosmakelijk verbonden met het imago van uw organisatie. Een grondig begrip van dit imago is cruciaal en kan zowel via kwantitatieve als kwalitatieve onderzoeksmethoden in kaart worden gebracht. Al meer dan 30 jaar is Right Marktonderzoek gespecialiseerd in dit domein.
Ontdek hoe Right Marktonderzoek uw merkimago kan versterken. Neem vandaag nog contact op voor een kennismakingsgesprek.
Een videocall is zo geregeld – wij horen graag van u!
Deze klanten gingen u voor
Onderzoeksmethoden
We hanteren zowel kwantitatieve methoden (via online enquêtes en/of telefonisch onderzoek) als kwalitatieve technieken (diepte-interviews/groepsdiscussies) om een compleet beeld van het imago te verkrijgen. Kwantitatief onderzoek levert numerieke inzichten op, terwijl kwalitatief onderzoek dieper ingaat op de redeneringen achter specifieke meningen en percepties.
Een effectief imago-onderzoek begint met een grondige voorbereiding. Het verzamelen van reeds beschikbare informatie, zoals resultaten van voorgaande onderzoeken of gegevens over concurrenten, is essentieel. Reflecteer ook op de huidige identiteit van uw organisatie, het gewenste imago, en de percepties van verschillende doelgroepen. Deze informatie vormt de basis voor een doeltreffende enquête, gericht op het vaststellen van uw werkelijke imago en hoe dit afwijkt van het gewenste imago.
Overzichtelijke rapportage
Voor meer informatie over onze rapportagemethoden, klik op de knop hieronder.