Hans Homma
oprichter en directeur
|
sinds 1992
Marktonderzoek is al ruim 30 jaar mijn passie en houdt mij scherp, kritisch en nieuwsgierig. Deze ervaring gebruik ik om, samen met enthousiaste en deskundige collega’s, uw onderzoeksvragen optimaal te beantwoorden en u te ondersteunen bij de implementatie.
Wesley Aalbers
projectleider
|
sinds 2020
Onderzoeken en zorgvuldig analyseren zijn kwaliteiten die mij passen. Als socioloog ben ik altijd geïnteresseerd in de werking van processen in verschillende domeinen. Mijn ervaring en nieuwsgierigheid zet ik graag in om organisaties te helpen bij het genereren en toepassen van concrete informatie.
Senn Homma
online marketeer
|
sinds 2019
Ik ben student Commerciële Economie en onderdeel van het dynamische team van Right. Mijn focus ligt op online marketing, met een specialisatie in SEO, SEA en website optimalisatie. Ik vervul een ondersteunende rol, gericht op het versterken van onze online aanwezigheid.
Aniek Buruma
marktonderzoeker
|
sinds 2019
In 2016 heb ik mijn studie Sociale Psychologie afgerond, onderzoeken heb ik altijd zeer interessant gevonden. Bij Right Marktonderzoek kan ik een breed scala aan (markt)onderzoeken doen, met een enthousiast team en voor opdrachtgevers uit veel verschillende sectoren. Dit maakt elke dag een leuke uitdaging.
Dana Schoemaker
junior marktonderzoeker
|
sinds 2024
Met mijn achtergrond als forensisch onderzoeker ben ik in 2024 begonnen als junior marktonderzoeker bij Right Marktonderzoek. Vooral het uitvoeren van onderzoeken en het analyseren van data heeft mijn interesse, dit ga ik met veel plezier doen bij Right in een erg enthousiast team.
Koen Schiphorst
trainee marktonderzoek
|
sinds 2024
Momenteel ben ik student bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen. Als trainee bij Right probeer ik te ontdekken waar mijn interessegebieden en talenten liggen binnen het vakgebied marktonderzoek. Ik kijk er naar uit om mij verder te ontwikkelen op deze werkervaringsplek bij Right.
Fiona Macinroy
projectondersteuner
|
sinds 2017
Werken bij Right Marktonderzoek geeft me veel energie. Het afnemen van vragenlijsten is boeiend vanwege de diversiteit aan onderzoeken en respondenten. Mijn interesse in mensen nodigt mij iedere keer weer uit om geïnspireerd met verschillende doelgroepen in gesprek te gaan.
Sytske Schuurhannes
projectondersteuner
|
sinds 2011
Ik heb ruime ervaring in het afnemen van telefonische en face-to-face vragenlijsten onder diverse doelgroepen. De diversiteit van de vraagstukken en de verschillende te ondervragen doelgroepen vind ik interessant en leerzaam. Mijn nieuwsgierigheid wordt telkens geprikkeld bij Right Marktonderzoek.