Right Marktonderzoek heeft ruim 30 jaar ervaring met het uitvoeren van diepte-interviews voor diverse branches en onder verschillende doelgroepen. Diepte-interviews geven diepgaande informatie doordat ingegaan kan worden op achterliggende motivaties, meningen, wensen en behoeften van de doelgroep. Het gaat in op het waarom van heersende meningen en bepaalde gedragingen. Daarbij worden bewuste motivaties van de doelgroep besproken, maar ook onbewuste motivaties kunnen worden achterhaald, door gebruikmaking van projectieve technieken. De interviews worden altijd afgenomen door getrainde en ervaren interviewers van Right Marktonderzoek.
Meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op voor een kennismakingsgesprek, incompany presentatie of offerte. Maak kennis met de ervaring van Right Marktonderzoek.
Diepte-interviews worden meestal via een video-verbinding gevoerd, maar interviews kunnen uiteraard ook plaats vinden bij respondenten thuis, op de werkplek of op een onderzoekslocatie. In het laatste geval wordt de opdrachtgever in de gelegenheid gesteld het gesprek live te volgen vanuit een nabij gelegen ruimte.
Diepte-interviews bieden, afhankelijk van de onderzoeksvraag, grofweg de volgende voordelen:
Diepte-interviews leveren een bron van informatie op. Wij hebben diverse visuele weergaven ontwikkeld, die het resultaat van het onderzoek zo helder en bondig mogelijk in beeld brengen. Wij hanteren verschillende rapportagevormen waaronder PowerPoint rapportages, online dashboards, Infographics en presentaties.
Meer weten over onze rapportagevormen? Klik op onderstaande button.
RapportageWilt u geheel vrijblijvend een offerte aanvragen? Neem gerust contact met ons op.
Offerte