Directeur Hans Homma richtte tijdens zijn studie Commerciële Economie aan hogeschool Windesheim in 1992 Right Marktonderzoek op. In inmiddels ruim 30 jaar is Right uitgegroeid tot een vakkundig en ervaren onderzoeksbureau. Right kenmerkt zich door zijn flexibiliteit en vooral persoonlijke aanpak. Met passie en enthousiasme levert het team heldere en toepasbare onderzoeksresultaten voor een breed scala aan opdrachtgevers, zowel in de non-profit als profit sector.
Marktonderzoek is al ruim 30 jaar mijn passie en houdt mij scherp, kritisch en nieuwsgierig. Deze ervaring gebruik ik om, samen met enthousiaste en deskundige collega’s, uw onderzoeksvragen optimaal te beantwoorden en u te ondersteunen bij de implementatie.
Als onderdeel van het enthousiaste team van Right Marktonderzoek bewaak ik kwaliteit, ondersteun projecten en ben ik verantwoordelijk voor alle personeelszaken (administratie, planning en het arbeidsomstandighedenbeleid).
Werken bij Right betekent voor mij een grote diversiteit aan projecten en afwisselende werkzaamheden in een gedreven team, dit spreekt mij erg aan.
Naast mijn specialisatie in kwalitatief onderzoek is het mijn uitdaging om met mijn creativiteit onderzoekgegevens helder en duidelijk te visualiseren.
In 2016 heb ik mijn studie Sociale Psychologie afgerond, onderzoeken heb ik altijd zeer interessant gevonden. Bij Right Marktonderzoek kan ik een breed scala aan (markt)onderzoeken doen, met een enthousiast team en voor opdrachtgevers uit veel verschillende sectoren. Dit maakt elke dag een leuke uitdaging.
Onderzoeken en zorgvuldig analyseren zijn kwaliteiten die mij passen. Als socioloog ben ik altijd geïnteresseerd in de werking van processen in verschillende domeinen. Mijn ervaring en nieuwsgierigheid zet ik graag in om organisaties te helpen bij het genereren en toepassen van concrete informatie.
Tijdens mijn studies psychologie en communicatie heb ik altijd met veel plezier onderzoeken uitgevoerd. Mijn nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat ik alles over een onderwerp wil weten. Hierdoor kan ik organisaties helpen om nieuwe inzichten te vergaren.
Ik heb ruime ervaring in het afnemen van telefonische en face-to-face vragenlijsten onder diverse doelgroepen. De diversiteit van de vraagstukken en de verschillende te ondervragen doelgroepen vind ik erg interessant en enorm leerzaam. Mijn nieuwsgierigheid wordt telkens weer geprikkeld bij Right Marktonderzoek.
Werken bij Right Marktonderzoek geeft me veel energie. Het afnemen van vragenlijsten is boeiend vanwege de diversiteit aan onderzoeken en respondenten. Mijn interesse in mensen nodigt mij iedere keer weer uit om geïnspireerd in gesprek te gaan.