Right Marktonderzoek beschikt al 30 jaar over een in-house callcenter. We hebben ruime ervaring met verschillende soorten telefonische onderzoeken in verschillende talen en werken met eigen enquêteurs, die we zelf intern opleiden. Zowel onze projectleiders als de veldwerkbegeleider zijn direct betrokken bij het veldwerk en hebben hierdoor een goede feeling voor het onderzoek en kunnen de kwaliteit voortdurend monitoren.
Meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op voor een kennismakingsgesprek, incompany presentatie of offerte. Maak kennis met de ervaring van Right Marktonderzoek.
Voordelen van telefonisch veldwerk in eigen beheer:
Een groot deel van ons veldwerkteam werkt al meerdere jaren exclusief voor Right Marktonderzoek. Onze enquêteurs hebben ruimschoots ervaring met telefonisch marktonderzoek en beschikken over uitstekende telefonische vaardigheden. Elk onderzoek is uniek, daarom selecteren wij per project de enquêteurs die qua ervaring, leeftijd en inlevingsvermogen het beste bij het desbetreffende onderzoek passen. Hierdoor bereiken wij zowel bij business-to-business als consumentenonderzoek een hoge respons.
Zodra de vragenlijst door de opdrachtgever en de projectleider is goedgekeurd worden minimaal vijf proefgesprekken gehouden. Tijdens de proefgesprekken wordt gecontroleerd of de vragenlijst goed en duidelijk is, of zowel respondent als enquêteur de vragen begrijpen en of we daadwerkelijk meten wat we willen weten. Vervolgens krijgt het veldwerkteam een uitgebreide instructie en gaat zij aan de slag. Tijdens het telefonische veldwerk vindt regelmatig overleg plaats tussen enquêteur en veldwerkbegeleider.
Wij voeren vanuit ons callcenter voor diverse branches telefonisch onderzoek uit. Het gaat hierbij zowel om business-to-business onderzoeken, als onderzoek onder consumenten. Voorbeelden van specifieke doelgroepen waaronder wij telefonisch onderzoek hebben uitgevoerd zijn: