Mailmonitor

Het verspreiden van mailings is een veel gebruikte methode om bedrijven of particulieren te bereiken en informeren. Door een mailing naar een groot aantal bedrijven of particulieren te versturen, wordt getracht interesse te wekken en/of nieuwe klanten te werven. Door het aantal reacties op de mailing (de respons) te tellen, weet een bedrijf wat het directe effect van de mailing is. Maar wat alle ontvangers van de mailing vinden, is echter niet bekend. Een mailmonitor door Right marktonderzoek biedt niet alleen een antwoord op die vraag, maar tevens concrete adviezen en aanbevelingen.

Gemiddelde klantwaardering Right Marktonderzoek

Meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op voor een kennismakingsgesprek, incompany presentatie of offerte. Maak kennis met het ervaren team van Right Marktonderzoek.

Als u het echt wilt weten...?

Right Marktonderzoek & Advies B.V.

T: 038 - 4212185 E: info@rightmarktonderzoek.nl Contact

Een mailmonitor is een onderzoek onder ontvangers van een mailing. Meestal betreft het een telefonisch onderzoek. Het doel van een mailmonitor is het verkrijgen van inzicht in het bereik, de waardering (sympathie) en de attentiewaarde van een mailing. Ook kan met een mailmonitor inzicht worden verkregen in redenen van wel of niet reageren op de mailing.

Een mailmonitor wordt meest ingezet nadat een mailing in grote oplage is verspreid. Het is echter ook mogelijk eerst een kleinere groep aan te schrijven en de mailmonitor in te zetten als pretest. Op basis van de resultaten kan de mailing worden verscherpt en aan een grotere doelgroep worden verstuurd.

Soms kiest een bedrijf ervoor twee verschillende mailings te versturen over hetzelfde onderwerp, naar twee verschillende doelgroepen. Door gelijktijdig onder beide doelgroepen een mailmonitor uit te voeren, kan worden nagegaan welke mailing voor het bedrijf het meest geschikt is om te hanteren.

Voor een aantal branches is er de mogelijkheid om de resultaten te vergelijken met een norm, waardoor eigen uitkomsten beter in perspectief worden geplaatst. Deze norm is door Right ontwikkeld, op basis van uitgevoerde mailmonitoren.

Rapportage

Een mailmonitor levert een bron van informatie op. Wij hanteren verschillende rapportagevormen waaronder PowerPoint rapportages, online dashboards, Infographics en presentaties.

Meer weten over onze rapportagevormen? Klik op onderstaande button.

Rapportage

Offerte?

Wilt u geheel vrijblijvend een offerte aanvragen? Neem gerust contact met ons op.

Offerte

Een aantal voorbeelden:

  • Right Martkonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor ROC Midden Nederland
  • Right Martkonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor ANWB
  • Right Martkonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor Unigarant
  • Right Martkonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor gemeente Midden Drenthe
Alle opdrachtgevers

Aangesloten bij:

Right Marktonderzoek

Een aantal klanten:

  • Hulpmiddelencentrum
  • Right Marktonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor Tuinmeubelland
  • Right Martkonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor Rova
  • Right Marktonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor Bedrijvenkring Epe.
  • Creating Balance
  • Right Martkonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor gemeente Midden Drenthe
  • Right Martkonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor RTV Oost
  • Right Martkonderzoek heeft onderzoek uitgevoerd voor gemeente Zwolle

Right Marktonderzoek is aangesloten bij:

Right Marktonderzoek

Als u het écht wilt weten...? Bel of mail ons voor een vrijblijvende offerte!

Bel: 038 - 4212185